Madonna - Lucky Star
You must be my Lucky Star تو باید ستاره خوشبختی من بشی
'Cause you shine on me wherever you are چون تو هر کجا که باشی بر من می درخشی
I just think of you and I start to glow من فقط به تو فکر می کنم و شروع به درخشیدن می کنم
And I need your light و من به روشنایی تو نیازمندم
And baby you know و عزیزم تو می دونی :

Chorus:

Starlight, starbright first star I see tonight روشنایی و درخشش اولین ستاره ای که امشب می بینم
Starlight, {starbright} make everything all right روشنایی و درخشش تو همه چیزو درست می کنه
Starlight, starbright first star I see tonight روشنایی و درخشش اولین ستاره ای که امشب می بینم
Starlight, {starbright} yeah روشنایی و درخشش تو ، بلــه

You must be my Lucky Star تو باید ستاره خوشبختی من بشی
'Cause you make the darkness seem so far چون تو تاریکی رو بنظر خیلی دور می کنی
And when I'm lost you'll be my guide و وقتی من گم میشم تو راهنمای منی
I just turn around and you're by my side من فقط چرخی در اطراف می زنم و تو کنار منی

(chorus)

Come on shine your heavenly body tonight عجله کن ، بدن آسمانی (مقدس) خودتو امشب بتابون
'Cause I know you're gonna make everything all right چون من می دونم تو داری همه چیزو رو به راه می کنی


You may be my lucky star تو شاید ستاره بخت من بشی
But I'm the luckiest by far ولی من به مراتب خوش اقبال ترینم